Born - Over the Rhine

秦勇:

存档灵魂:

Born
天生


【歌词】


I was born to laugh
I learned to laugh through my tears
I was born to love
I'm gonna learn to love without fear
我天生就会笑,
我学会了泪水中依然微笑;
我天生就会爱,
我将学习毫无畏惧地去爱。

Pour me a glass of wine
Talk deep into the night
Who knows what we'll find
给我倒一杯酒,
彻夜畅谈,
谁知我们会发现什么?

Intuition, deja vu
The Holy Ghost haunting you
Whatever you got
I don't mind
直觉,似曾相识,
圣灵正附着你身,
无论你悟到什么,
我都将无怨无悔。

Put your elbows on the table
I'll listen long as I am able
There's nowhere I'd rather be
将你双肘放桌面,
我会尽心地倾听,
我不会心猿意马。

Secret fears, the supernatural
Thank God for this new laughter
Thank God the joke's on me
莫名的恐惧,超自然的力量
感谢上苍,赐我们这新的欢声笑语
感谢上苍,对我的捉弄玩笑。

We've seen the landfill rainbow
We've seen the junkyard of love
Baby it's no place for you and me
我们目睹了彩虹消逝大地,
我们目睹了爱被无情抛弃,
宝贝,这不是你我的归宿。

I was born to laugh
I learned to laugh through my tears
I was born to love
I'm gonna learn to love without fear
我天生就会笑,
我学会了在泪水中微笑;
我天生就会爱,
我将学习毫无畏惧地去爱。


评论
热度 ( 17 )

© 亦之 | Powered by LOFTER